دیابت با کراتینین 3.8: چگونه برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 3.8: چگونه برای جلوگیری از دیالیز

در درمانگاه، کراتینین 3.8 در مرحله 3 بیماری کلیه است، در این مرحله کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده است. تا زمانی که بیمار می تواند زود هنگام و درمان موثر، آنها قطعا می تواند به توقف تشدید مستمر این بیماری و جلوگیری از موفقیت دیالیز.
در علم پزشکی مدرن، موثر ترین گزینه با اثر درمان از جمله درمان های گیاهی به طور گسترده ای به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است.
داروهای گیاهی انتخاب شده از خارج بدون عوارض جانبی استفاده می شود، بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی است. بیمار فقط نیاز به دروغ روی تخت با دو بسته دارو قرار دادن در منطقه کلیه. با کمک تجهیزات اسمز، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند ضایعه کلیوی به طور مستقیم برسد.
پس از رسیدن به ضایعه کلیه، طب گیاهی چینی سطح کراتینین درمان 3.8 مبتلا به دیابت از علت ریشه های تمیز کردن خون و از بین بردن مواد مضر، تعمیر سلول های ذاتی کلیه های آسیب دیده، بازگرداندن عملکرد کلی کلیوی و تنظیم سیستم ایمنی بدن است . در این روش، عملکرد کلیه به خوبی تنظیم و افزایش سطح کراتینین می تواند اساسا کاهش داد.
بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت زندگی عادی با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy را بازیافته اند. اگر شما علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای نارسایی کلیه مبتلا به دیابت و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: